Imperial Meat heeft gekozen voor een dynamische permanente display

dynamische permanente vloerdisplay

Imperial Meat heeft gekozen voor een dynamische en modulaire permanente display voor zijn merken Aoste, Justin Bridou en Marcassou. De display bestaat uit stapelbare kubussen in zwarte metaaldraad, een houten topkaart en communicatiepanelen in forex.

  • Sector: FMCG
  • Jaar: 2021
  • Locatie(s): Retailers in België
  • Klantbehoefte(n): Imperial Meat was op zoek naar een vloerdisplay waarin de producten aan 2 zijden gepresenteerd worden om zo een goede zichtbaarheid van het assortiment te garanderen.
  • Thinkerbell oplossing: We hebben 24 dynamische en elegante permanente displays ontworpen en gemonteerd geleverd. De displays zijn een combinatie van staaldraad en hout. Makkelijk te verplaatsen en modulair. De visuals zijn eenvoudig vervangbaar, de staaldraad geeft een grote zichtbaarheid van het assortiment, de geschrankte kubussen geven een energie zonder afbraak te doen aan deze stijlvolle display.