Thinkerbell ondersteunde de lanceringscampagne van SodaStream 

SodaStream lanceerde onlangs drie gloednieuwe toestellen – Art, Duo en Terra – met een gloednieuwe werking: de Quick Connect Cilinder van de nieuwe productreeks klikt in het toestel in plaats van te draaien, zoals de vorige cilinders van het merk. Om de nieuwe werkwijze duidelijk te maken en de nieuwe producten in de kijker te zetten, vroeg SodaStream Thinkerbell om het nodige POS-materiaal te ontwikkelen.

SodaStream Duo

SodaStream was op zoek naar de opvallende displays om de productlancering te ondersteunen en het Quick Connect Cilinder-principe in één oogopslag duidelijk te maken aan de consument.

Thinkerbell ondersteunde de lanceringscampagne van de Quick Connect Cilinder-producten met een uitgebreid assortiment POS-materiaal. Het middelpunt: een indrukwekkende shop-in-shop met arcades als ondersteuning voor de toestellen. De bijhorende, eenvoudig op te zetten guerrilladisplays konden meteen worden geplaatst en gevuld door de verkoopmedewerkers.

SodaStream Art

Daarnaast ontwikkelde Thinkerbell ook een palletaankleding bestaande uit een palletwrap met een hoekpaneel in de vorm van het toestel en een pancarte om de producten extra in de kijker te zetten. Om het plaatje compleet te maken, zorgden we voor bijpassende banners, wobblers, posters, totems en toonbankdisplays en bekleedden we de winkelvloeren met foliestickers op maat. En om de producten ook op langere termijn op de gepaste manier in de kijker te zetten, bedachten én produceerden we ook nieuwe permanente winkelinrichting zoals glorifiers in PVC en toonbankdisplays in draadmetaal om de cilinders in uit te stallen.