Producten
Karton
Permanent
Winkelaankleding
Duurzaamheid
Realisaties
Actualiteit
Contact
NL
EN
FR
NL
Menu
Het laatste nieuws
Ontdek de laatste nieuwtjes, meer informatie over projecten, getuigenissen van klanten, updates over producten en diensten, en nog veel meer…
Ledverlichting in de spotlight!
Toen UNI-BRIGHT® op zoek ging naar een manier om hun ledproducten op een nette en overzichtelijke manier uit te stallen bij groothandels, lag ook de lat voor een POS-partner hoog. Thinkerbell ging de uitdaging aan en zette de producten in de spotlight.
Lees verder
Thinkerbell ontwerpt elegante promodisplay voor limited-edition Hendrick’s Flora Adora
Als Hendrick’s Gin een nieuwe limited-edition gin op de markt brengt, moet die op een gepaste manier in de kijker worden gezet. Thinkerbell ging met plezier de uitdaging aan…
Lees verder
Where digital meets print
Engaged ontwikkelt digitale activaties op maat. Voor de lancering van de nieuwe LEGO Friends lijn bij DreamLand bedacht het bureau een wedstrijdmechanisme met een digitale ervaring én een fysieke installatie in het verkooppunt. En dat fysieke luik nam Thinkerbell met plezier voor zijn rekening…
Lees verder
Thinkerbell brengt samen met Engaged nieuw LEGO Friends universum tot leven in het verkoopunt
Om de nieuwe LEGO Friends lijn in de kijker te zetten bij Dreamland, lanceerde digitaal activatiebureau Engaged een interactieve wedstrijd in het verkooppunt. Voor de uitwerking van de displays en het printmateriaal deed het bureau een beroep op de POS-expertise van Thinkerbell…
Lees verder
De Nationale Loterij vertrouwt de rebranding van haar verkooppunten toe aan Thinkerbell
De Nationale Loterij wil tegen eind 2024 7.500 verkooppunten voorzien van een gloednieuwe look. Het doel: de nieuwe Nationale Loterij-branding verder bestendigen en de herkenbaarheid van de kansspelen verzekeren. Thinkerbell begeleidde de organisatie met plezier in deze significante transformatie.
Lees verder
Onze nieuwe website is live!
Het startpunt van de transformatie was een nieuwe visuele identiteit. Eleganter, eigentijdser, dynamischer: onze website kreeg een totaal nieuwe, strakke en frisse look die écht het verschil maakt.
Lees verder
Gespot: Thinkerbell in ‘Alle Zaken op een Rijtje’ op Kanaal Z
Met een mix van sales, design, productie en handling geeft de reportage van Kanaal Z een goed beeld van de unieke Your POS partner
Lees verder
Bertoy zet premium speelgoed in de kijker met vloerdisplay van Thinkerbell
Toen premium speelgoedbedrijf Bertoy op zoek ging naar een kwalitatieve, betrouwbare leverancier voor de productie van een hoogwaardige vloerdisplay, kwam het bedrijf automatisch bij Thinkerbell terecht.
Lees verder
Jouw eindejaarsacties 2022
De feestdagen komen met rasse schreden dichterbij: wacht dus niet te lang meer met het voorbereiden van uw eindejaarsacties.
Lees verder
Plasticvrije theatralisatie van topklasse
Thinkerbell ontwikkelde verschillende POS-elementen van 100% gerecycleerd én recycleerbaar karton om het winkelpubliek in supermarkten naar de Corona-bar ‘midden in de natuur’ te leiden.
Lees verder
Thinkerbell: Al 10 jaar partner in doeltreffend POS-materiaal
In april 2022 viert Thinkerbell zijn tiende verjaardag. Het uitgelezen moment om even stil te staan bij de afgelopen tien jaar.
Lees verder
Jake VitaminCandy boost lancering met POS-materiaal op maat
Een gloednieuw gezond snoepconcept lanceren, dat doe je niet zomaar. Daarom ging startup Jake VitaminCandy op zoek naar een partner die van A tot Z kon meedenken om hun gamma innovatieve vitaminesnoepjes op een slimme manier in de kijker te zetten.
Lees verder
Thinkerbell ondersteunde de lanceringscampagne van SodaStream
SodaStream lanceerde onlangs drie gloednieuwe toestellen – Art, Duo en Terra – met een gloednieuwe werking: de Quick Connect Cilinder van de nieuwe productreeks klikt..
Lees verder
Thinkerbell blijkt terug en vooruit
Als we bij Thinkerbell de balans opmaken van het voorbije jaar, zijn we blij en dankbaar dat we jullie vorig jaar vroegen om vooral het positieve mee te nemen.
Lees verder
De magie van Sinterklaas is in de winkels van DreamLand
Thinkerbell bedacht en ontwikkelde een stevige constructie met vier wanden, voorzien van een vrolijk Sinterklaasthema en heel wat leuke uitsparingen waarin kinderen veilig foto’s kunnen nemen.
Lees verder
SodaStream zet zes nieuwe PepsiCo-siropen in de kijker met Thinkerbell
SodaStream contacteerde Thinkerbell voor de productie van het POS-materiaal. Voor de lancering van de nieuwe zes Pepsi siropen op de markt...
Lees verder
Imperial Meat heeft gekozen voor een dynamische permanente display
Imperial Meat was op zoek naar een vloerdisplay waarin de producten aan 2 zijden gepresenteerd worden.
Lees verder
Versele-Laga: een aantrekkelijke pallet display uit onbedrukt bruin karton
Samen met het marketingteam van Versele Laga werkte onze studio deze mooie full palet display uit. Een zeer attractieve display...
Lees verder
Thinkerbell & SodaStream
Thinkerbell nam het volledige proces voor de productie en verdeling van meer dan 2.800 displays en heel wat ander POS-materiaal...
Lees verder
Jupiler Red Inside
In het kader van haar RED Inside campagne vroeg AB InBev aan Thinkerbell om een Theatralisatie displays te creëren met een 'wow' effect!
Lees verder
Ceva was op zoek naar een stijlvolle display
Voor de lancering van een nieuw product FELIWAY hebben wij besloten om samen te werken met Thinkerbell en we hebben er geen spijt van gehad.
Lees verder
Een sterk blond bier dat verleidt met een zachte smaak
Klant was op zoek naar een creatieve kwartpalletdisplay waar Filou in naar voor komt en dynamiek uitstraalt...
Lees verder
Nationale Loterij, meer dan spelen
Thinkerbell ontwikkelde een modulaire metalen vloerdisplay waar de spellen van de Nationale Loterij vlak naast de kassa worden gepresenteerd.
Lees verder
Hugo° : de gekoelde display
Hugo° is een concept waarbij een energie vriendelijke koeler (‘Cool Unit’) wordt aangekleed met een kartonnen sleeve (‘Cool Board’).
Lees verder
Jouw Back To School-Acties
Over 6 maanden begint er alweer een nieuw schooljaar en u bent intussen waarschijnlijk druk bezig met de voorbereiding van de nodige Back To School-acties
Lees verder
Theatralisatie: onderdompeling in de wereld van uw merk
Theatralisatie stelt u niet alleen in staat grootschalige promotionele acties uit te voeren, maar zorgt er ook voor dat uw merk op een opvallende, zelfs originele manier aanwezig is op het verkooppunt.
Lees verder
Zet u merk in de kijker bij een retailer met een impactvolle shop-in-shop
Een slim vormgegeven shop-in-shop is een duurzaam en voordelig alternatief voor het openen van eigen onafhankelijke merkwinkels.
Lees verder
Stickers en zelfklevende materialen
Dankzij de komst van digitale druktechnieken zijn ook de mogelijkheden voor POS-materiaal enorm uitgebreid, onder meer in de vorm van bedrukte zelfklevende materialen.
Lees verder
Recto Verso, maximale zichtbaarheid voor uw producten
Recto Verso is een multifunctionele metalen display, die de mogelijkheid biedt om de producten op verschillende manieren uit te stallen.
Lees verder
POS-materiaal voor de farmasector
Thinkerbell biedt als voorkeurspartner van heel wat bedrijven in de farmacie en parafarmacie 17 verschillende producten aan die 100% op maat worden ontwikkeld.
Lees verder
POS-materiaal: ook voor retailers
POS-materiaal is niet enkel weggelegd voor merken. Ook retailketens zelf kunnen er behoorlijk hun voordeel mee doen.
Lees verder
Ga 100% voor het wauw-effect met POS-materiaal in 3D
Uw productdisplay in 3D én in 100% FSC-karton? Bij Thinkerbell kan het. Dankzij de innovatieve StackaWraps-technologie ...
Lees verder
Jouw POS eindejaarsacties
Heeft u al een eindejaarscampagne gepland om uw producten tijdens de feestdagen in de kijker te zetten?
Lees verder
In-house digitaal drukken: nog een van onze troeven
Nu wij in-house over 15 digitale drukpersen beschikken, kan het alle materialen bedrukken, inclusief de meest alternatieve en ecologische materialen.
Lees verder
POS-materiaal voor merken en de retailsector
Een optimale inrichting van het verkooppunt en de schapruimte is zonder twijfel één van de grootste win-winsituaties voor merken en retailers.
Lees verder
9 redenen om de Infinity-display te kiezen voor uw POS-marketing
Infinity is de circulaire standaard display voor POS-marketing. Er zijn minstens 9 redenen om deze display te kiezen voor het 'retailtainment' van uw merk of dat van uw klanten.
Lees verder
Infinity, de circulaire standard display voor uw POS-marketing
Met de Infinity, de circulaire standaard display, maakt Thinkerbell de weg vrij voor een duurzame en groene vorm van POS-marketing.
Lees verder
Précédent
1
2
3
4
5
Suivant