Jupiler Red Inside

Samen met Jupiler trapt Thinkerbell Euro 2021 op gang

Juplier Red Inside

Kevin De Bruyne, Eden Hazard en hun ploeggenoten stappen binnenkort het speelveld van de supermarkten en tankstations op in de vorm van een indrukwekkende setting die door Thinkerbell werd gecreëerd voor AB InBev.

Het is voor iedereen ongeduldig uitkijken naar Euro 2021. Kijk jij ook al uit naar dat eerste fluitsignaal? Wil jij graag een voorsmaakje van een onvergetelijke voetbalavond? Vanaf nu staan de spelers van ons nationale elftal bij jou in de winkel!

In het kader van de campagne RED Inside van AB InBev, brouwer van Jupiler, het favoriete bier van de supporters, toverde Thinkerbell, Belgisch topscorer met zijn kartonnen displays, een echt wow-effect uit zijn creatieve brein…

Dit jaar komt het stadion tot bij jou !

De komende weken worden zo’n 2.479 replica’s geïnstalleerd in hypermarkten, supermarkten en tankstations. Een tribune en de spelers die uit de tunnel stappen, het effect is overweldigend!

De settings zijn volledig uit karton gemaakt, ze zijn moduleerbaar naargelang de beschikbare “speelruimte” in elke winkel. Ze zijn 2,50meter hoog en uitbreidbaar tot wel 5,30meter en gevuld worden met een, twee, drie of zelfs vier paletten.

Voor de tankstations werden kleinere On-The-Go displays gecreëerd. Die hebben een kleinere vloeroppervlakte, zijn eenvoudiger van opbouw en hierin kunnen makkelijk bierpacks gestapeld worden.

Black-Yellow-RED INSIDE

Door samen te werken met Thinkerbell, kiest AB InBev voor een Belgische dienstverlener. Zoals Jupiler ook in België wordt gebrouwen. Een black-yellow-red samenwerking dus, die aansluit bij de wens van beide partners om voor een campagne met een minimale ecologische voetafdruk te gaan.

Thinkerbell ontwerpt en vervaardigt innovatieve en originele displays in alle vormen, formaten en materialen. Wenst u in de toekomst ook te scoren en de gemoederen te beroeren met uw retailtainement?