Hendrick’s wilde een elegante promotiedisplay om Flora Adora, haar nieuwe limited edition gin, te presenteren.
Drie elementen waren erg belangrijk: de displays moesten de verschillende flessen van het merk goed in de kijker zetten en voldoende opvalswaarde hebben, ze moesten stevig genoeg zijn om 36 flessen te dragen, en het design moest voldoen aan de strenge guidelines van zowel Hendrick’s als Delhaize, de retailer waar de displays werden geïnstalleerd.
Thinkerbell ontwikkelde een stijlvolle vloerdisplay in onmiskenbare Hendrick’s-stijl die op een elegante manier in het oog springt. De display ondersteunt moeiteloos 36 flessen – waaronder 12 spotlightplekjes voor Flora Adora, 18 plaatsen voor de iconische Hendricks Original, en 6 plaatsen voor de eerder gelanceerde limited-edition Neptunia. Thinkerbell zette bewust in op de ontwikkeling van een snel en eenvoudig te monteren design, een belangrijk element aangezien de displays werden opgezet en gevuld door hun partner Nedcargo.
Resultaat : een ideale cocktail van elegantie en singulariteit!
Ontdek enkele inspirerende projecten!