Apivita, een Grieks merk van huidverzorgingsproducten op basis van bijenproducten, krijgt POS-materiaal voor campagnes meestal rechtstreeks vanuit Griekenland aangeleverd. Voor de lancering van de herenlijn in België was het merk op zoek naar een lokale partner voor de ontwikkeling van een kartonnen toonbankdisplay die voldeed aan alle vereisten van de Belgische markt. Dankzij onze expertise op het vlak van POS-materiaal vertrouwde Apivita ons deze strategische taak toe. Het doel? De zichtbaarheid en impact van het merk in apotheken vergroten.
Op basis van een voorbeelddisplay aangeleverd door de klant en technische specificaties zoals het type display en de kartonkwaliteit ontwierpen we een oplossing die perfect aansloot op de behoeften van Apivita.
We stelden eerst verschillende 3D-concepten voor zodat de klant het meest geschikte ontwerp kon kiezen. Na goedkeuring van het concept ontwikkelden we een blanco model dat getest werd met echte producten in realistische omstandigheden.
Thinkerbell nam het concept, de productie en het ontwerp voor zijn rekening en zorgde zo voor een optimale visuele consistentie in het verkooppunt. De displays werden gemonteerd en individueel verpakt zodat ze flexibel konden verdeeld worden en apothekers ze snel en eenvoudig konden uitstallen.
Naast de display produceerden we ook een rad en een gepersonaliseerde koffer geïnspireerd op onze bestaande modellen, met daarin een kartonnen bij die eenvoudig in elkaar kon gezet worden voor Wereldbijendag. Met deze actie kon Apivita zijn aanwezigheid op de Belgische markt verder versterken met een lokaal verankerde, efficiënte oplossing die perfect aansluit op de identiteit en waarden van het merk.
Ontdek enkele inspirerende projecten!